یک بازی نقش‌آفرینی است که تمرکز زیادی بر روی مبارزات نوبتی کرده است. داستان بازی، 20 سال پس از وقایع نسخه‌ی قبلی جریان دارد و شما برای باری دیگر در جنگل‌های بی‌رحم و استوایی شروع به گشت‌وگذار خواهید کرد و با دشمنانی زیادی روبه‌رو خواهید شد. این نسخه به‌عنوان یک بازی فرعی از این مجموعه روانه‌ی بازار شده است که داستان دنیای بازی را زیاد جلو نمی‌برد. این بازی توسط Cliffhanger Productions توسعه‌یافته و HandyGames آن را روانه‌ی بازار کرده است. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت تک‌نفره تجربه کنید و فعلاً بخش آنلاین چند نفره‌ای به بازی اضافه نشده است. البته شما می‌توانید بازی را به صورت دو نفره نیز با دوست خود تجربه کنید.

شما باید یارهای زیادی را در طول بازی جمع‌آوری کنید و به مقابله با یک سازمان بزرگ مواد بپردازید. این سازمان در یک جزیره‌ی دورافتاده قرار دارد و کل جزیره توسط زیردستان این سازمان کنترل می‌شوند. در طول بازی، شما درگیر مبارزات زیادی خواهید شد که تمرکز اصلی بازی نیز بر روی مبارزات نوبتی است. المان‌های نقش‌آفرینی زیادی در بازی وجود دارد که گیم‌پلی بازی را متنوع‌تر می‌کند. شما می‌توانید بازی را به صورت مخفی‌کاری نیز جلو ببرید و لزومی ندارد مراحل بازی را با مبارزات رو در رو جلو ببرید. تمام شخصیت‌های گروه شما، قدرت‌ها و شخصیت‌‌پردازی‌های مخصوص به خود را دارند که آن‌ها را خاص می‌کند. دشمنان شما، رهبرهای قدرتمندی را دارند که استراتژی و روند مبارزات را فرماندهی می‌کنند و اگر حواستان به آن‌ها نباشد، با مشکلات بسیار زیادی در بازی روبه‌رو خواهید شد. شما می‌توانید مواد مخدر از سازمان را به دست بیاورید و آن را به دشمنان تزریق کنید و قدرت مبارزه‌ای آن‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید. هدف شما در بازی، نابودی این سازمان است تا این جزیره را به مردم ساکن در آن پس دهید.

اگر به دنبال یک بازی هستید که تمرکز بالایی بر روی مبارزات نوبتی کرده باشد، Jagged Alliance: Rage! با تمام مشکلاتی که دارد هم می‌تواند چندساعتی شما را سرگرم نگه دارد.


گیم پلید بازی ,مبارزات ,سازمان ,خواهید ,می‌توانید ,آن‌ها ,مبارزات نوبتی ,jagged alliance ,alliance rage ,می‌توانید بازی ,روانه‌ی بازار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت پارس انگلیش مدرسه حافظ عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز panjarehvintech دانلود کده ماسک مو و ماسک صورت بهترین سایت راه دانشگاه